niedziela, 30 września 2012

Black&White Victorian Style.

Cześć! Po wielu nocach pełnych myśli związanych z założeniem bloga, w końcu się na niego zdecydowałam, ponieważ z każdym dniem moja ochota na prowadzenie takowej korespondencji była większa i większa. Mam nadzieję, że wam się spodoba choć liczę się też z tym, iż czekają mnie okrutne, krytyczne komentarze. Tak więc jeszcze raz was witam i oto moja pierwsza, dosyć prosta, modowa propozyja! Kojarzy mi się ona z viktoriańskim stylem, w którym pierwszoplanowcami były ornamenty, ażury i inne misterne wzory.








koszula, naszyjnik, pierścionek - new look, spodnie - zara, buty - deezee

11 komentarzy:

  1. ładnie ale ta szminka mi sie tu nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem czerwona szminka pasuje do biało czarnego zestawu, no ale cóż gusta, guściki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak probowalam dodac komentarz wczesniej czulam sie zaczcycona ze moge dodac go tu jakos pierwsza ale niestety ktoś mnie juz wyprzedził , i jak zwykle jakis anonimek któremu sie cos nie podoba...
    Stylizacja jak zwykle świetna , z reszta dobrze o tym wiesz , i życze wytrwałosci w prowadzeniu bloga :*
    ps. nie zwracaj uwagi na złośliwych anonimów ktorzy wytrwale dążą do upadku bloga ;D
    a co do koloru szminki to jest boska i wiadomo , biel,czern,czerwien = klasyka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;* Ja mam jaja ze stali, nie dam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko, ale pewnie o to chodzilo, super zdjecia tylko szkoda ze ich tak mało :)
    Ogolnie to bardzo fajny pomysł z tym blogiem, a jako ze Nicco sie zawsze potrafi dobrze ubrac, i szafy sie uginaja pod ciezarem roznorodnych ciuszków, to na pewno sie bedzie rozwijał w dobra strone :D
    Takze zycze powodzenia i czekam na kolejne kreacje (i nie załuj aparatu, chyba ze masz na klisze to zrozumiem:P) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo, następnym razem zdjęć będzie więcej także tylko czekać na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie koniecznie element outfitu, okulary są korekcyjne - z optyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobał mi się twój dzisiejszy, szkolny outfit (koszula, biały sweterek, legginsy, koturny, plecak, spięte w kok włosy, okulary) masz w nim jakieś fotki?
    A co do stylizacji ze zdjęć - całość mega, ale szczególnie urzekł mnie naszyjnik :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeciu, bardzo dziękuję! nie mam w nim żadnych zdjęć ale myślę że się tutaj też kiedyś znajdzie, może w nieco innej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, niby nic a jednak `wiele`...ogólnie przyjemnie, aczkolwiek jakby to napisać jakoś nic nowego...jak kilkanaście innych blogerek, ale życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń