środa, 17 października 2012

FLOWERS BEHIND RAIN

To co się dzieje za oknem dosłownie mnie dobija, niestety jesień daje o sobie znaki. Zimno strasznie, aż wychodzić się nie chce. To też przyczyniło się do 'domowych' zdjęć. Na poprawę humoru postanowiłam ubrać się w wiosenny, kwiatowy motyw! Nieźle się namęczyłam z tymi legginsami żeby je zdobyć bo kolekcja Lana Del Ray dosyć dobrze się sprzedaje. Jest ona dziewczęca, pastelowa no i słodka więc nie ma się czemu dziwić. Na całość zarzucę kurteczkę no i można ruszać w drogę, brr!

 






Koszula - Bershka, Legginsy i Pierścionek - H&M, Buty - DeeZee, Bransoletka - Stradivarius

7 komentarzy:

  1. tak samo mialam z moja aztecka spodniczka z h&m tez to bylo z takiej kolekcji ktora zeszla jak cieple buleczki ;p apropo nie musialas sie tak meczyc bo na stawowej widzialam byly te leginsy , ale niebieskie zostaly . Jak dla mnie look najlepszy , ale to chyba dlatego ze to moje kolory poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na 3 stawach były tylko eseczki a ja potrzebowałam xs bo tamte mi wisiały, ładnie mówiąc, w kroczu ;d Niestety tak to jest, że jak coś się wyprzeda to potem w necie krąży 50%droższe no ale czego się nie robi dla ciuchów! haha ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ja niestety nigdzie nie trafiłam na mój rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) motywy kwiatowe bardzo mi się podobają w każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cisne dzis do HM'u po takie galoty - rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj jakieś nowe "inspiracje". Prosze ;)

    OdpowiedzUsuń