wtorek, 9 października 2012

LIKE A POCAHONTAS?

Zły humor niestety wpływa na niechęć do robienia nowych zdjęć.  Wybaczcie, myślę że to jakoś nadrobię. Outfit, który dzisiaj przedstawiłam przypomina pewnej osobie postać, którą większość kojarzy z bajki, mianowicie -  pokahontaz. Sama nie wiem, hmmm może drzemie we mnie indiańska wojowniczka. Jeśli chodzo o sam strój - nic skomplikowanego. Sukienkę przewiązałam paskiem, resztę dopełniają dodatki.







sukienka K.Kasperczyk, buty DeeZee, torebka Bershka, pasek i pierścionek H&M, naszyjnik Pull&Bear



3 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaa Nikola , tam tak zimno a Ty taka porozbierana :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem to siedziałam cały dzień w domu i na podstawie obrazu zza okna sądziłam, że tam jest cieplej. Wszystko trwało z 5 minut, na szczęście nie zamarzłam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie;) mogłabyś `popracować ` nad zdjęciami, tzn nie bardzo widzę sukienkę;) ale dobry start

    OdpowiedzUsuń