czwartek, 4 października 2012

ROCK AND CLOTHES

Dzisiaj postawiłam na nieco "ostrzejszą" stylizację. Jako, że jestem niską, maleńką dziewczynką lubię dodać sobie troszkę hardkorowego look'u. Skóra i czarne ubrania od razu sprawiają, iż czuję się jak laska grająca w rockowej kapeli. Niestety, z moim talentem muzycznym jedynie mogę sobie pomarzyć. Więc co sądzicie o takim wydaniu, podoba się?













Skóra - New Look
Bluzka - Bershka
Spodnie - Bershka
Buty - DeeZee
Krzyż - Dzieło mojego Taty.

4 komentarze:

  1. bardzo fajnie! podoba mi sie nawet bardziej niz poprzednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłaś kiedyś blondynka prawda? ;) dlaczego postanowiłaś zmienić kolor na czarny? pytam z ciekawości bo to dość radykalna zmiana ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda. Szczerze mówiąc nie mam konkretnego wyjaśnienia. Kiedyś postanowiłam zafarbować włosy szamponem koloryzującym na ciemno, spodobało mi się i kupiłam brązową farbę. Następnym razem kupiłam jeszcze ciemniejszy brąz i niestety wyszedł prawie czarny. Z czasem i ten odcień zaczął mi się podobać i ostatecznym kolorem który zakupiłam była czerń. Myślę, że przyczyną tej zmiany była poprostu nuda. Każdy z nas kiedyś potrzebuje jakiś zmian więc i u mnie się przyjęło. Kolejną istotną rzeczą było to, iż kiedyś nosiłam bardzo (podkreślając słowo 'bardzo') mocny makijaż i przyznam też, że miałam wręcz pomarańczową twarz zatem nieciekawie to wyglądało. Wydaje mi się, że ta zmiana korzystnie wpłynęła na mój wizerunek. Również pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikol slicznie najs widzimy sie na dzielnicy ps Bujny :*

    OdpowiedzUsuń